Wan hatta-Kinetik Hati Assassin-

kehidupan ku hanya berlandaskan pemikiran logikal dan ilmu pengetahuan serta didikan agama yang aku ada sejak dari kecil....jika di tanya mengapa pemikiran ku tidak tergantung bersama perasaan,jawapan nya ada dalam 53 hari yang telah kau bawa....masa berlalu dengan pantas..tanpa aku sedar pemikiran ku sudah menjadi seperti seorang 'assassin' yang hanya......

Saturday, August 28, 2010

coretan seorang assassin.....

maaf pada rakan2 ku kerana aku telah delete blog aku yg lama...mungkin aku tidak sedar yg ada perkara2 yang x perlu aku terjemahkan dalam post di blog2 aku yg dulu...kehidupan aku x ubah seperti silent killer...mencari kedamaian dalam hati untuk membuang perasaan ku jauh dengan pemikiran logikal tnpa sedikit pun tergantung pada belas kasihan...aku semakin selesa dengan dunia ku sekarang....tapi aku tetap berpegang pada janji ku kerana aku seorang yang menepati janji jika aku mampu...insyallah..

No comments: