Wan hatta-Kinetik Hati Assassin-

kehidupan ku hanya berlandaskan pemikiran logikal dan ilmu pengetahuan serta didikan agama yang aku ada sejak dari kecil....jika di tanya mengapa pemikiran ku tidak tergantung bersama perasaan,jawapan nya ada dalam 53 hari yang telah kau bawa....masa berlalu dengan pantas..tanpa aku sedar pemikiran ku sudah menjadi seperti seorang 'assassin' yang hanya......

Sunday, August 29, 2010

Brother X3


salam.....ohaiyo gozaimasu!!!!!....edisi kali nie aku nak suggest 1 komik yg agak best lorh kat blog aku nie....aku dah beli first keluaran dalam bulan lepas...second episode aku lum beli jd aku lum baca g...sesuai untuk bacaan para remaja dan owng2 cm aku yg sukakan komik..hehheheheheh...citenyer agak best dan mengisah 3 orang kembar bernama max,joel dan daniel..ketiga2 nye mempunyai perangai dan watak yang berbeza.....tp aku paling suke daniel cz cm educated sket..hahahahahah...kalau dah ada 3 owng lelaki dah tentu ada aweknyer....dalam komik nie ada 3 orang awek namanyer leann,emily dan sunny.....jd if nak tw lebih lanjut belilah komik nie k....kalau nak beli ada jual kat......

MPH Bookstores :
Jusco Alpha Angle, Bukit Raja, Giant Stadium Shah Alam, Jusco Taman Maluri, Mid Valley, Megastore 1 Utama, Subang Parade, Alamanda Putrajaya, SACC Mall Shah Alam, The Spring Kuching, Sunway Pyramid, Tesco Sg. Petani, Giant Senawang, Jusco Seremban 2, Johor Bahru City Square, Taman Universiti Johor, Mahkota Parade Melaka, The Summit & Bukit Bintang Plaza.
Malaysia (selected outlets) :
                       
Singapore (selected outlets) :
        ......

x ada jual kat kedai laen selain di atas..termasuk kedai mamak..hahahahah...bacalah sesuatu bahan bacaan agar kite sentiasa ditemani dengan bahan bacaan.....budaya membaca budaya kita....sayonara!!!!!arigato gozaimasu!!!!



No comments: